Oculus Rift HD

Propadněte se do virtuálního světa a nechte své každodenní starosti a práci za sebou. Podívejte se do jiných míst, staňte se čímkoliv, chcete, lepší nabídku totiž určitě nedostanete. Buďte hrdinou, zloduchem, průzkumníkem, objevujte, hlídejte a buďte průkopníkem v realitě, které vládnete vy. Brýle pro virtuální realitu jsou dostupné široké veřejnosti, domů si je tedy můžete snadno pořídit i vy, ačkoliv ještě před nedávnem to bylo jinak.

Teprve v roce 2016 konkrétně v březnu byl vyvinut Oculus Rift headset pro virtuální realitu, určený pro spotřebitele.

Do té doby existovaly jen prototypy, které ještě nebyly tak dokonale uzpůsobené pro své zákazníky. Nyní se k vám ale dostávají nadupané brýle pro virtuální realitu, které vám budou perfektně sedět, tudíž budete mít pocit naprostého souznění s daným světem. Široké zorné pole představuje další výhodu, neboť budete mít pocit, že umělou skutečnost nevidíte jenom před sebou, ale že celé vaše tělo je v ní. Budete jí úplně obklopeni a pohlceni.

Oculus Rift pro vás

Svůj nový svět uvidíte zhruba v zorném poli o 110° a díky zabudovaným sluchátkům a mikrofonu uslyšíte všechno, co se před vámi odehrává. Díky stacionárnímu IR LED senzoru, který snímá prostor, ve kterém s brýlemi jste, je můžete používat vsedě, během stání nebo dokonce i při chůzi v místnosti. Oculus Rift brýle pro virtuální realitu používají malých LED obrazovek, které promítají do vašeho oka umělou realitu. Mezi senzory, které brýle mají, patří akcelerometr, gyroskop, magnetometr a externí tracker polohy.

Rozlišení je 2160 x 1200 pixelů. Na Oculus Rift, které vás nyní vyjdou zhruba na 14 500 Kč, si můžete zahrát mnoho titulů, jako jsou například hry Vektor Revenge, Kismet, EVE: Valkyrie, Valiant, Space Bit Attack, Live for Speed a další. Záleží jen na vás, do jaké virtuální reality se chcete ponořit, na výběr jich s Oculus Rift máte opravdu hodně.

Cena
16 459 Kč
Zorné pole 110 °