Gear VR

Nudí vás vaše práce? Chtěli jste si vždycky vyzkoušet, jaké to je létat se stíhačkou nebo čechrat srst tygrovi? Když si nasadíte brýle pro virtuální realitu, snadno se dostanete do jiného světa, do takového, jaký sami chcete poznat. Hraní her a simulace se už dávno přesunuli o level výš a vy si ho nyní můžete vyzkoušet doma v pohodlí svého obývacího pokoje.

Brýle pro virtuální realitu Gear VR jsou nejen velmi příjemné na nošení díky svým měkkým vycpávkám, ale také cenově dostupné. Přímo před vašima očima se mohou promítat filmy a realita jiného světa, do které se vy doslova ponoříte. Je to mnohem lepší, než kdybyste seděli jen před velkou zahnutou obrazovkou, tady se totiž všechno bude dít přímo u vás, na dosah vaší ruky.

S brýlemi pro virtuální realitu můžete být cokoliv, stát se čímkoliv a udělat co vás jen napadne.

Přemístěte se do jiné reality

Úhel pohledu je u brýlí Gear VR 96°, což znamená, že i koutkem oka uvidíte svět, ve kterém se nacházíte. Opravdu budete mít pocit, jako když za svými zády máte to, co před sebou – nový svět, který čeká na vaše prozkoumání. Obraz před vašima očima se bude měnit podle pohybů vaší hlavy a také podle toho, jak se bude posunovat kupředu.

V umělé skutečnosti byste totiž neměli jen stát na místě, ale také vyrazit do akce a pořádně se odreagovat v jiném prostoru, než v jakém se nacházíte. Her a filmů, které si lze promítat ve virtuálních brýlích Gear VR, je velký počet, takže záleží jen na vás, čemu dáváte přednost. Přemístit se můžete přímo do sídla superhrdinů, popovídat si s animovanými postavičkami nebo se stát čímkoliv jen chcete. Vesmír a další virtuální světy jenom čekají na vaše odhalení, na vaši osobu.

Brýle pro virtuální realitu Gear VR jsou uzpůsobené tak, aby pohodlně seděli na každé hlavě a obraz před vašima očima byl ostrý a perfektní.

Cena
2 490 Kč